2012-09-19 @ 19:32:00
Embedded in: Time To Change

Time to change - intro

Hej alla bieberfans! det här med novellen har inte gått något vidare bra, så jag tänker börja om och ta detta seriöst den här gången, tänker satsta stort! kommer göra om handlingen det ska inte bli sig likt dom förra, så tänkte faktiskt köra igång med handlingen redan nu! hope u like it. Först och främst tänkte jag välja en kändistjejs utseende i denna novellen, dels för att det är lättare att hitta bra bilder tillsammans med Justin, tex: Demi Lovato, Miley Cyrus osv, Jasmine Villegas..kanske? ja ni fattar! men då kör vi!
 
Cassie Baker  är 17 år och bor i stratford i canada, hon har långt brunt hår, bruna ögon. Cassie bor i ett stort hus medn mamman Debbie  och även sin storasyser som i vanliga fall bor i london, men har flyttat hem för tillfället. Hennes föräldrar är skilda så hennes pappa bor på annat håll. Bästisen Becca finns alltid där, tillsammans brukar dom göra allt tillsammans i princip. Men Cassie är inte den tjejen som dricker, röker och festar vilket hälften av hennes skola gör, man är ''cool'' om man gör det, sommarlovet är snart här och Cassie vill förändrats, efter sommaren vill hon kunna vara den där tjejen som kan ta ett halsbloss utan att hosta, kunna dricka tills hon spyr ni vet dom där grejerna som är ''coolt'' att göra. Denna sommaren var Cassies det visste hon. Sista helgen innan sommarlovet var här och Cassie&Becca hade blivit bjuden på fest. Cassie var på utsidan en 17 årig tjej, som såg riktigt bra ut, och ingen visste riktigt vem hon var på insidan, och den där kvällen som festen var råkade Cassie dricka lite för mycket, men hur kunde hon veta att alkoholen skulle påverka henne så mycket? 
 
Justin Bieber är skolans populäraste kille, men det var ju inte så konstigt.. nivet skolans idiot ungefär, han fick dom tjejerna han ville ha, han hade säkert legat med halva skolan redan. Ändå lyckades Justin få sin relation med sin flickvän att fungera fast det kanske inte var så konstigt efersom hans flickvän var likadan. Justin.. skolans badass, som sagt även var skolans populäraste kille. Fast det berodde ju kanske på att han också är världens berömdaste tonåring. Men kommer justin att klara att fortfarande vara fast vid sitt liv som han lever i skolan, och här i strarford och samtidigt vara världens kändaste flickidol? Vem visste att Justin skulle komma allt närmare Cassie, den där tjejen som han aldrig tittat på i skolan eller ens att han skulle gilla henne? allt hände den där kvällen. 
 
 
Ändrade om lite, fick ny inspiration och kom på en ny handling! så nu kör vi på detta.
Målet med detta är ju såklart att novellen ska bli så stor som möjligt, och jag ska försöka uppdatera så mycket jag kan, jag går just nu i åttan och det är nu allt gäller när det gäller mig för skolan, får betyg till Jul och sen har jag bara 9an kvar och sen ska jag in på gymnasiet, så satsar mycket på skolan just nu vilket innebär att uppdateringen kan bli dålig ibland, men jag lovar er att jag ska försöka! here we go!
 
//Signe.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ewweh

GASHh har längtat efter att du ska starta igen! :D<3 Novellen verkar awesome :))<3

Svar: Tack! nu ska jag ta detta på allvar, visst jag går i åttan nu och har väldigt mycket i skolan, men jag ska försöka så gott jag kan det lovar jag er! sprid gärna novellen! :)
bbieberdreams.blogg.se

2012-09-20 @ 18:15:33
URL: http://justbiebzz.blogg.se
Postat av: sinkila.blogg.se

hejhej, vill du ha en ny design så kostar mina fansitedesigner bara 75 kronor! :) du kan läsa mer här:
http://inkilas.blogg.se/design/2012/may/portfolio.html#comment

2012-10-28 @ 10:49:40
URL: http://sinkila.blogg.se/

Bloggens design är gjord av JojjoDesign.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0